Sytt

2010-12-14 22:21:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Gillar verkligen denna scarfen. Den blev en favorit och ett måste i Theos garderob!

En massa mössor ligger nu på lådan och förväntas dimpa ner hos folk under morgondagen. Jag satt nämligen hela kvällen igår och tryckte namnmössor.

Ikväll har jag sytt en julklänning till Mira i ett rött tyg med vita hjärtan. Den blev jätte söt! Hoppas nu att den passar. Har inte haft någon modell vaken som jag kunnat prova på och mönstret gjordes ikväll... så det kan bli hur fel som helst. Uppdaterar er med bilder imorgon.

Nu är det dax att hoppa i säng och hoppas på en mysig och snäll dag imorgon. Syrran, jag och barnen planerar att ev åka till badhuset på eftermiddagen. Jag hoppas att det blir av.

Kommentarer
Postat av: Mariam

DEN BLEV JÄTTESNYGG!!

2010-12-15 @ 08:37:35
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Vad mysigt att åka till badhuset. Önskar också jag hade tid och energi att få göra lite roliga sakar med mina barn, inte bara ge dem kvällsmat, pyjamas och tandborstning.

2010-12-15 @ 08:38:22
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: rebecca

hej! tänkte höra om man kan beställa en sådan mössa i mörkblått tyg med samma sötnos tryck? mvh Rebecca ([email protected])

2010-12-16 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback