Tisdagkväll

2010-12-14 19:13:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Pust vilken dag. Jag kan tyvärr inte säga att den blev speciellt mycket bättre efter mitt förra inlägg heller. Lite vände det när min älskade syster kom och överraskade oss. Utan henne hade jag inte överlevt. Vi åkte ner till syaffären i centrum och köpte nya nålar till min maskin och så åkte vi till Willys och handlade lite. Jag är glad att jag slapp åka ensam med mina busungar.

Nu ligger båda och jag hoppas Mira följer i lillebrors fotspår och somnar inom kort.
I natt var Theo vaken mellan tre och fyra ungefär och både jag och maken var ganska less när han till sist slog igen sina blå. Jag håller tummarna att det inte blir någon repris på det inatt.

Kvällen ska jag fördriva vid symaskinen och försöka få klart de sista beställningarna jag har nu innan jul. Om någon av er sitter och funderar på att köpa en mössa så är sista dagen för leverans innan jul på fredag.

Nu hoppas jag att Maken kommer hem från jobbet snart... det känns som att jag är i behov av en kram.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Men gumman då. Sänder lite kramar. Det är så himla jobbigt när man har sånna dagar!

2010-12-14 @ 19:50:20
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Systrar är ovärderliga. Hoppas ni får en bättre natt och att du fått koppla av lite vid din symaskin ikväll.



KRAM

2010-12-14 @ 19:59:49
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback