Vinnare i tävling

2010-12-10 21:26:31
» Kommentarer(2) «


Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen om valfri bok.

Grattis....

Linda! (Klicka på namnet för att komma till lindas blogg)

Hoppas du får god användning av din "Mitt år bok" och att du blir glad över att äntligen få vinna något;)

Linda skrev så här: 

"Jag vill ha mitt år boken och jag vill vinna eftersom jag aldrig har turen att vinna.. SÅ tänkte försöka iallafall.. :)"

















Maila mej på [email protected] så ska du få din vinst.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

o va kul, nu blev jag super glad :) nu kan ingen förstöra mitt humör idag!! :) Supertack!!

Hoppas du har en toppen dag!! :D

2010-12-11 @ 06:29:05
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Nu är min tävling i samarbete med Geggamoja avslutad! Kika in och se om det var du som vann! Passa på att tävla i mina två andra tävlingar också!

2010-12-11 @ 23:41:42
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback