Babyjogger city select - Vagnen i mina drömmar

2010-02-24 14:52:15 Shopping
» Kommentarer(0) «




City select har allt jag vill att en vagn ska ha! Märkligt att man kan bli så fäst vid något man inte ens sett på riktigt.

Jag var in till toddler idag och det visade sig att första leveransen av vagnarna redan är slut. Alltså innan de ens kommit till sverige. För att man skulle ha fått en vagn nu i mars så skulle man ha bokat redan i januari. Det leveransdatumet som gäller nu är juni. Juni! Då vet jag ju inte ens om vi behöver en syskonvagn längre.

Fy va ledsen jag blir. Vi som nästan helt bestämt oss för att köpa vagnen och så blir det inte så bara för att jag missat att man måste förboka den låååångt innan.

Kolla in på babyjogger själva så får ni se vad det är jag pratar om. Vagnen är verkligen kanon. Det bästa med vagen tycker jag är att barnen kan sitta mot varandra. Tänk va mysigt för dom att kunna leka och prata under promenaderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback