Left alone

2010-02-13 13:14:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu blir vi lämnade av maken som åker till Sälen en vecka. Jag ska alldeles strax skjutsa honom till bussen. Känns lite sorgligt. Barnen och jag får alltså fira alla hjärtans dag utan honom:(

Tur att jag är hemma hos mamma och pappa iaf och omgiven av både släkt och vänner. Vi ska nog klara oss tror jag... med lite hjälp.

Natten inatt gick sådär. Theo sov iaf 4 timmar innan första ammningen, men sedan hade han lite svårt att somna om. Jag tror så här i efterhand att jag var lite snål på maten och skulle ha ammat honom lite längre. Men hur sugen är man egentligen på att sitta och amma när man är så trött att man håller på att tuppa av där i sängen? Klockan fem kom han iaf till ro igen och sov då i 4 timmar till.

Nu ska vi åka. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt att höra att resan upp gick bra och att ni alla mår bra!=) Vad tråkgit att micke åkte till sälen lagom till alla hjärtans dag men ni får se till att fira det ordentligt istället när han kommer hem igen=) Kram på dej!

2010-02-13 @ 14:01:47
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback