Natten igår

2010-02-12 22:49:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Berättade jag föresten om natten? Efter min lilla matkur igår kväll då jag ammade 4 ggr istället för 2 som jag vanligtvis gör, så sov Theo i fem timmar. Det har bara hänt en eller två gånger tidigare. Kanske kanske kanske att min lilla metod hjälper!? Ska bli spännande att se hur han sover i natt. Nu har han ju som sagt sovit dåligt idag så risken är att det blir en dålig natt också. Vad jag har märkt hos mina barn är iaf att om de sover dåligt på dagen så blir natten lika dålig och sover de bra på dagen så sover de bra på natten. Man tycker ju att det egentligen borde bli tvärtom...
Känner ni igen det?

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner absolut igen det där! Så har det alltid varit med William. Har han sovit dåligt på dagen så har det slutat med att han blivit övertrött och sovit oroligt på natten. Men har han däremot sovit bra så sover han oftast bra på natten också! :-)



Längtar efter att Erik börjar sova hela nätterna, men han äter ungefär var 4:e timma just nu... ibland var 3:e... å EN gång har det gått 5 timmar emellan! :-)



kram!!

2010-02-12 @ 23:40:37
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: sara

Samma här! När han har sovit typ INGENTING på dagarna blir det samma på natten.. fast jag har trott att han ska ta igen sömnen han inte fick på dagen.. men icke ; )



Här har vi stök-nätter som heter duga. Sigge sover mycket dåligt just nu.. Ha det så härligt i dalarna! Kram!

2010-02-13 @ 09:51:59
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: Louise

Åå det kanske är en liten Ella look alike:) hungrig som få vid kvällen! Hoppas verkligen att detta kommer funka för dig nu! Sen skall du få veta vad vi hade i elräkning 5500!!!!!!! Den du! Och vi får inte tillbaka några pengar:) hoppas ni har det mysigt hos far o mor och att vi ses snart! Kramar

2010-02-13 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback