Nya gradiner och planer för morgondagen

2010-02-28 21:59:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Sitter här och har tråkigt. Går inget skoj på tven och allt jag försöker få gjort här på datorn bara krånglar. Försöker få till något form av inlägg här och inte ens det lyckas jag med. Jag har raderat början på det här inlägget nu säkert 10 gånger, inte ens det kan jag få till som jag vill.

Vi fick en hel del städning gjort idag iaf. Till och med gardinerna i köket blev jag klar med. Till imorgon har vi sparat lite tvätt och golven. Imorgon har jag flera planer redan. Jag och barnen börjar morgonen med en promenad tillsammans med Louise och Ella. På eftermiddagen är vi sedan bjudna till en kompis på lite fika. Hon har nämligen fyllt år i helgen och behövde hjälp med att käka upp smörgåstårtan. Jag är inte den som tackar nej till smörgåstårta direkt. Mums!


Nya gardiner. Långa den här gången. Funkar det tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Filippa & Liam

Fint det blev :) Och tunikorna till Mira var med supeerfina. Snart kan du börja sälja :) Kram

2010-02-28 @ 22:27:04
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Vad fint ni har det i köket!! Jag är sååå nyfiken att få komma ner och se hur hela ert hus ser ut ! Men som sagt,jag kommer till sommaren,det lovar jag ! Kram !

2010-03-01 @ 06:43:22
Postat av: Emmelie

Fin fint! Jag önskar bara att jag fick ordning på mitt kök snart...suck!

2010-03-01 @ 10:43:49
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback