syfabrik

2010-02-04 18:32:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


nu har jag suttit i dagarna två och sytt en massa. Två mössor och ett par byxor till Theo blev det samt gardiner till miras sovrum och lekrum..känner mej mycket stolt över mej själv. Med tanke på hur mycket symaskinen krånglat så är jag extra stolt. Jag brukar annars vara den som ger upp efter minsta lilla motgång. Har hittat en jätte bra tygaffär i stan. Det blir nog ett besök till dit redan imorgon för att fylla på tygförrådet. Mira ska få en fin mössa hon också och förhoppningsvis även en klänning/tunika. Fy vad jag saknar datorn! Det enda positiva är att jag får tid till annat...som att sy till exempel. Jag hoppas verkligen att dom är snabba så att vi får den redan i början på nästa vecka... Vet ju i och för sig inte ens om de kan lösa felet. Ni får ha överseende med att jag inte kan svara på era kommentarer denna veckan. Jag är glad att ni skriver iaf. Roligt att höra era tankar kring andra svininfluensa sprutan. Nu ska jag lägga en mycket överaktiv dotter. Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Carro

Wow va duktig du är!!

Kan man inte få se dom fina kreaktionerna sen..? :-)

Kram

2010-02-05 @ 08:14:31
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: sandra

Duktig du är, jag kan inte ens sy :-)

2010-02-05 @ 11:02:01
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback