Sova

2010-02-10 20:15:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Kväll och lugnet har lagt sig. Theo ligger här i sin puff och kikar upp i taket, Mira sover och på tven visas biggest loser. Vi är ensamma hemma jag och barnen. Mira var så fruktansvärt trött ikväll så det var en pärs innan hon kom i säng. Jag hoppas att Theo håller sig fortsatt lugn ikväll. Igår låg han i pappas knä hela kvällen och blev ledsen så fort han fick lov att ligga själv.



Inatt hoppas jag på en natt med mycket sömn. Jag är så otroligt trött. Önskar att Theo ville komma i säng på kvällarna lite innan elva. Jag är verkligen ingen kvällsmänniska.

Nu ska jag gå och ta mej lite te och smörgås. Pricken över i:et på den än så länge mysiga stunden i soffan.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken vacker bild på Theo!

2010-02-10 @ 20:39:05
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Så grymt fin bild! Den måste du göra en tavla av

2010-02-11 @ 07:32:02
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback