Vi börjar uppladdningen

2010-02-13 18:20:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


(Bild från aftonbladet.se)

Ikväll nalkas det återigen melodifestival. Inte för att det är så otroligt bra artister, inte för att musiken är grym utan för att det är underhållning helt enkelt.
Jag har köpt chips och loka. Kommer bli en bra kväll.
....men... vem ska man egentligen hejja på ikväll? Jag vet inte ens vilka artister som sjunger.

Mira trivs som fisken här hemma. Hon kör hårt med morfar om blivit något av en bästa kompis. "Moah" eller "pappa" ropas det hela dagen lång och vi vet alla att det är morfar hon menar 95% av gångerna.
Theo har sovit gott idag och jag antar att han tar igen efter gårdagen då han var vaken betydligt mer. Sin första "nerbajsning" gjorde han också idag och det slutade med att han fick duscha med moster. Efter det blev han mycket nöjd och belåten.

Jag sitter och funderar på om jag ska ta tag i att ladda över alla våra bilder på den extrena hårddisken eller om jag redan nu ska sätta mej i soffan och bara ta det lugnt. Hmm...

Hoppas du har en mysig lördagkväll med mycket gott i lördagsgodisskålen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback