datorn paj!

2010-01-30 13:38:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


nu är var dator trasig igen. Kommer med största sannorlikhet bli så att vi blir utan dator i 2 veckor minst. Jag hoppas innerligt att detta inte betyder att alla bilder är borta. Vi hade tur förra gången. Käre gode gud låt oss ha tur igen. Idag är en skitdag o jag vill bara gå och lägga mej och vakna upp till en bättre dag imorgon. Fast vad tjänar det till att lägga sig... Jag får ju ändå inte sova nåt. Vi hörs när vi hörs. Kanske får jag abstioeos och kikar in via mobilen fler gånger.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så trist, håller tummarna för att bilderna finns kvar! kram

2010-01-30 @ 19:51:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Malin Larsson

Det bästa är om du köper en extern hårddisk och sparar alla bilder och viktiga filer på, så finns dom kvar även om datorn går sönder.

2010-02-02 @ 20:00:28
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback