Lugna puckar

2010-01-01 20:42:51 Graviditeterna
» Kommentarer(7) «


Jag är fortfarande hemma och läget är oförändrat. Har ställt in mej på att vara hemma tills vi har vår bokade tid imorgon. Då får jag sätta min tilltro till läkaren och hoppas att han har förbarmande över mej.
Idag har jag verkligen försökt slappna av och tänka på annat. Min familj har kommit ner och det är så skönt att ha dem här. Jag, syrran och brorsan var nyss ute på en promenad. Vi får väl se om promenaden gör någon nytta inför natten.

Det känns i både huvud och kropp att jag bara sovit en timme i natt. Lyckades sova två små stunder under dagen också... men nu är jag verkligen jätte trött. Blir nog en tidig kväll i kväll o så hoppas jag att jag kan somna och sova hela natten. Kan jag nog behöva inför morgondagen. Jag fick några tabletter med mej från förlossningen, bara att hoppas att de hjälper lite mot värken.

Håll tummarna för oss imorgon. Jag hoppas sååå att jag slipper komma hem ledsen och besviken utan bebis och med värkar som fortfarande bara gör mej illa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar!

ja usch ja jag förstår att det måste vara tungt med sådana förvärkar. Jag gick över 14 dagar med Leya . jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv psykiskt. Var uppe med onda förvärkar som inte blev ngt av men dagen innan igångsättning gick vattnet äntligen och det tog bara 7 timmar efter vattenavgång tills hon var ute. Hoppas det går bra imorgon, håller tummarna!

2010-01-01 @ 20:45:37
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag håller tummarna stenhårt för att läkaren ska visa medmänsklighet och att du slipper åka hem utan bebis igen! kram

2010-01-01 @ 20:53:02
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Carro

Ååh jag ska verkligen hålla mina tummar!



Stå på dig om läkaren inte tycker du ska bli igångsatt. Du ska väl inte behöva gå omkring med så jättejobbiga pinvärkar så här länge!



Skulle ju verkligen vara perfekt för er nu när din familj är uppe också..



Iaf, Lycka till imorn!

Kram!

2010-01-01 @ 20:54:57
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Tova

Ojoj, kanske snart dags för dig alltså?! Håller tummarna!

Själv har jag faktiskt också så smått börjat få något som skulle kunna var förvärkar (har ju egentligen ingen aning om hur det "ska" kännas...), och hoppas iaf att bebisen vill titta ut nån gång innan BF den 14:e ;)

kram och lycka till!

2010-01-01 @ 21:39:00
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Theodora

Håller alla tummar för dig, det är ju inte meningen att du skall behöva ha ont hela tiden!

Hoppas de tar dig på allvar nu imorgon.

MÅnga kramar!

2010-01-01 @ 21:49:35
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Helen

Håller tummarna för dig imorgon! Hoppas turen är med er och att eran lilla bebis kommer snart! Kram

2010-01-01 @ 21:54:22
Postat av: Emilia

Du har inte skrivit något om några namnförslag denna gången... Har ni några uppslag på kill/tjejnamn. Blir det en Majken denna gången kanske? ;o) Kram

2010-01-01 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback