Söndagsseg är rätta ordet

2010-01-24 11:34:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ingen rolig natt alls! Jag och Theo var vakna mellan halv tre och fem. Tror att lillgossen hade ont i magen för han låg och pruttade hela tiden och fick gråtattacker och kunde inte komma till ro. Behöver jag tala om att jag är pretty trött just nu.

Jag är väldigt glad över att jag inte behöver ta hand om både Mira och Theo själv just nu. All energi är som bortblåst.

Idag ska vi på inflyttningsfest till en kompis och sedan hem till makens familj på middag. Ska bli trevligt...även om jag inte riktigt vet hur jag ska orka samla ihop så pass mycket energi att jag orkar va trevlig hela eftermiddagen/kvällen.

Nu ska jag sätta mej och grejja med en fotobok jag jobbat med de senaste två dagarna. Phuu va mycket tid det tar och va svårt det är att få det bra. Är lite rädd att allt jag gjort fram tills nu är förstört också för datorn hängde sig igår och sedan dess har jag inte lyckats få upp dokumentet. Grr för datorer!

Här kommer en bild på mina sötnosar tidigare idag.






Kommentarer
Postat av: Ida

Han ser verkligen pigg och vaken ut, stora killen!

2010-01-24 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback