Tvätta eller rymma hemifrån?

2010-01-09 09:44:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Det ena barnet valde att vakna titt som tätt hela natten och det andra att stiga upp klockan halv sex. Behöver jag säga att jag är otroligt trött idag? Gårkvällen blev inte så vidare mysig heller. Hade en bebis som inte kunde komma till ro, åt en äcklig pizza och sen satte vi på en urkass film som jag somnade till innan klockan blev nio.
Vi får hålla tummarna att lördagskvällen blir lite trevligare. Ska kanske tom unna mej själv att hyra en film och köpa lite smågodis.

Idag får vi besök av goa vänner en sväng på eftermiddagen men annars har vi inget planerat. Frågade just maken om vi skulle ta en sväng med bilen eller om vi skulle fixa med tvätten. Hör och häpna... han valde tvätten!? Så det är väl bara att ställa sig vid strykbordet antar jag.

Hoppas du får en fin lördag!


Min dag


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas natten blir bättre! Känner mig ganska otillräcklig till två små.. Kan tänka mig att det blir bättre med tiden, men är lite nervös för att vara ensam med dem sen nu är man ändå två hemma. Kram

2010-01-09 @ 17:48:03
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback