Hemma från ullared och gäster på besök

2010-07-05 23:09:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



Det är så roligt på gekås att man bara inte kan sluta skratta

 
Vi stannade vid en sjö på vägen hem och fikade lite. Theo njöt och så även vi.

När vi kom hem blev det full fart på en gång för att försöka hinna färdigt med mat och lite städ innan våra gäster för kvällen kom. Nu sitter vi här själva igen efter en mycket lyckad kväll med grillning och jordgubbar. Jag är heeeelt slut efter en fullspäckad dag. Inte konstigt att både huvud och ben värker.

Vilken härlig start på semestern! Nu ser jag fram emot resten av de här fem veckorna som vi är hemma tillsammans hela familjen. Bara Mira som saknas nu. Hon saknas BIG TIME kan jag lova er. Jag räknar ner timmarna tills vi ses.


Fick den här fina krukan och blomma av våra vänner. Hur kunde dom veta att det är min favvo blomma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback