Ikea shopping och iphone hysteri

2010-07-30 14:22:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det blev en sväng till IKEA för min del. Jag hittade både hyllplan, trådback och glas. Jag har redan hunnit fixa lite i våra garderober. Jag har tyvärr en dålig ovana att bara stuva in grejjer lite här och där där det finns plats för att sedan tänka att jag tar hand om det någon annan dag. Idag var den dagen då det var dax att få lite struktur i garderoberna. Två fixade, två kvar.
Just nu känns det som att det är mycket här hemma att fixa med. Tvätt att stryka och vika (Den eviga tvätthögen som aldrig tar slut), garderober att struktureta, golv att dammsuga plus en massa småplock överallt. Jag behövde en liten timeout just nu för att sedan med ny energi ta tag i några av punkterna. Det är ju bara att göra det så man får det gjort någongång... men vart bärjar man?

Idag när jag var till IKEA kom jag dit strax innan öppning. Jag ser då hur det tokköas utanför köpcentrumet. Det slår mej att det är idag som Iphone 4 släpps. Galet vilken hysteri! Jag gick förbi telebutikerna och det var enorm kö överallt. Jag som verkligen skulle behöva en ny mobil skulle bara kunna drömma om den nya iphonen... de pengarna finns inte just nu. Däremot ska jag nog kunna hitta någon annan bra mobil. Såg att TRE hade rea på några modeller. Kanske är det dax att jag låter mej håvas in av en försäljare på stan nästa gång jag är nere.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Jaha är det därför det var så mycket folk på både telia och tele2.



Ååå ikea är så himla roligt oavsett vad man köper :)

2010-07-30 @ 14:58:02
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

haha känner igen det där med att stuva in grejer i garderoberna. men ack vad skönt det är då man verkligen tar tag i det.

kraaam

2010-07-30 @ 15:08:38
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback