Jag har fastnat i en bok och kommer inte loss

2010-07-17 10:52:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag är vi hembjudna till makens familj på lunch. Mira ligger ute oh sover i vagnen nu så att hon ska vara pigg och glad inför besöket hos farfar. Theo har just vaknat och roas av mormor och morfar.

Jag är i slutet av min bok nu och kan bara inte lägga den ifrån mej. Jag blir så otroligt tråkig när jag fastnar i en bok. Läser "Predikanten" nu. Jag tror att det är Läckbergs andra bok och med andra ord ganska gammal, men jag har ganska nyss fått upp ögonen för hennes deckare så jag har några böcker att läsa ikapp.

Jag har helt glömt att berätta vad jag ska göra på måndag. Återkommer senare idag och berättar då. Nu ska jag läsa en stund till innan det är dax att åka.

Kommentarer
Postat av: Annah

Jag har en läspaus nu, blir också alldeles uppslukad när jag läser böcker ;)

2010-07-17 @ 11:01:08
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Predikanten är riktigt bra! jag har läst alla läckbergs böcker och de blir bättre och bättre för varje bok tyckte jag när jag läste dem (dock inte de två sista)

2010-07-17 @ 13:36:11
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback