Jag planerar

2010-07-31 10:28:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det skulle bli fint väder idag... Jag har just hängt ut den första tvätten av tre och regnmolnen hänger redan tungt över huset. Inte alls vad jag hade planerat.

Förutom tvätt ska jag fortsätta med mina hemmaprojekt idag. Sy mörkläggningsgardiner till Miras sovrum och plocka i de två garderoberna jag inte hann med igår.
Jag är sugen på att måla våra dörrar och dörrkarmar här på övervåningen också, men det får vänta tills maken är klar med sina projekt ute i garaget. Om vi ska kunna måla så krävs det att någon av oss kan vara barnvakt samtidigt som den andra målar så att vi slipper fingeravtryck på alla dörrar.

Bilder från tidigare i veckan:
 




Hjälpsam syster

Nu hör jag att kaffet är färdigt ute i köket. Ska hälla upp en kopp och sedan sätta mej och läsa en stund. Ladda batterierna tills jag ska köra igång med min "att göra" lista... eller så är det bara ren och skär smitning. Se det som ni vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback