Piren, stranden och hetta utan like

2010-07-03 16:25:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag vill inte vara den som klagar... men fy va varmt det är idag! Helt galet. Theo somnade inte på hela förmiddagen bara för att det var för varmt för honom.
Vi tog en sväng ner till piren och käkade en glass tillsammans med våra vänner från Dalarna. Efter glassen blev det en promenad utefter stranden. Mysigt men hett.

 
Nu har vännerna åkt vidare på semester och vi sitter på varsitt håll i huset och tar det lugnt. Jag hamnade vid datorn och maken ser på fotbollen. Inte ens jag som är solgalen orkar sitta ute och sola idag. Kanske jag ska dra fram symaskinen och sy lite istället.

Fick nyss en bild på Mira. Dom har det bra ute vid vår sommarstuga uppe i dalarna. Mira springer omkring med flytvästen och lever livet. Fy va jag önskade att jag var med dem där. Nu klarar jag nog inte många dagar till utan Mira... Jag får kanske övertala maken om att åka i början på veckan istället för slutet på veckan.



Hoppas ni överlever värmen och att ni har det riktigt bra! Vilken härlig start för alla er som gick på semester igår.

Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

Ser ut som ni haft en bra dag.

Tror tyvärr det redan är slut sålt :( tråkigt.

2010-07-03 @ 20:13:49
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Va kul att emil o louise gästade er! Ni såg ut att ha de riktigt nice. Här är d också smällhett men jag älskar d! jag hoppas att d håller i sig till nästa vecka då vi drar söderöver ner till havet=)

2010-07-03 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback