Spring i benen

2010-07-13 12:27:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag satte mej en stund ute på altanen i en solstol och började på en ny bok... men sen blev jag så rastlös att jag hamnade här isället. Barnen sover och resten av familjen är på vift till en byggshop i närheten. Jag är alltså ensam hemma och vet inte vad jag ska hitta på. Jag är sugen på att åka till lager 57 idag som är en outlet några mil härifrån. Vi får se om jag får någon med mej eller om vi skjuter upp det några dagar.

Idag är vädret lite halvdåligt. Mulet och kvavt. Jag skulle gissa på att det kommer både åska och regn senare idag. Lite skönt faktiskt med en "dålig" väder dag. Nu har det vart sol så länge att både jag och blommorna kan behöva lite regn. Man får försöka se det positiva i både sol och regn... en svens sommar har ju förmågan att rymma både och.

Kanske kan jag sätta mej och knåpa ihop en body till Theo på symaskinen... återstår att se.

Hoppas ni har en mysig dag. Nu ska jag gå ut och fortsätta med boken, om jag nu kan finna lite ro i benen att sitta still.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vad är det för bok?

2010-07-13 @ 15:08:09
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback