Stockholmsresan avslutad

2010-07-21 20:58:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är vi hemma igen efter en helt fantastisk "helg" i stockholm. Jag älskade varje liten minut. Shoppingen, maten, hotellet, sällskapet och den glada Theo som gjorde livet busenkelt för oss alla.

Vi bodde på ett hotell på kungsholmen. Inte toppenfint, men helt ok. God frukost och sköna sängar. Ett stort minus för det tokheta rummet utan ac. Jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gjort de här dagarna. Fanns ingenstans man kunde svalka sig.

En annan sak vi lärt oss med den här resan är att kolla upp restauranger innan man åker iväg. Finns inget mer värdelöst än att kolla restaurang när man är trött, kinkig och hungrig. Pricken över i-et var väl att vi också hade hiskeligt ont i fötterna under våra restaurangletningar på kvällarna.
Jag går sällan så långt som vi gjort de här dagarna. Runt hela stockholm hit och dit, fram och tillbaka. Några mil blev det kan jag lova utan att överdriva.

Nu är vi iag hemma igen. Mira mötte mej i dörren springandes och gav mej världens största bamsekram. Då blev jag lycklig i hjärtat.
Nu sover båda smågrynen och vi vuxna ska sätta oss framför tven och slötitta på film eller något annat tråkigt sommarprogram.

Shoppat har jag gjort minsann, men det får jag visa upp en annan dag. Väskorna var dubbelt så tunga på hemvägen. Hihi.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Härligt! Shopping i Stockholm är helt underbart även om man får ont i fötterna ;)



Ser framemot att få se lite bilder.



KRAM

2010-07-21 @ 22:07:28
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Mariam

Perfekt! Vill se... :)

2010-07-22 @ 10:02:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Va fin blogg! Och söta barn! :)

2010-07-22 @ 22:59:34
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback