Vi målar och busar

2010-07-26 13:32:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


 

 


Mira ville ha en sysselsättning så jag satte mej med henne och målade vattenfärger.
Vi passade även på att kramas lite och ta några bilder. Vi har verkligen världens goaste tjej:)

Vi har nu tagit hand om det sista från städningen igår, jag har betalt räkningar och varit ute och cyklat med Mira.

Nu ska vi strax göra oss iordning för att åka hem till våra vänner.
Barnen ligger och sover så det gäller att passa på att fixa allt då. Skönt att även Mira ville sova middag idag.

Det känns som söndag idag. Konstigt.


Kommentarer
Postat av: marlene

Hej hej!!

Va mysigt med vattenfärg. Tack för tipset!

Vi är ute i stugan nu igen. Va hemma en sväng igår o kollade till det där hemma o köpte lite virke på k-rauta.

Så fort vi kommer hem ska jag höra av mig så vi kan ses!!

KRAM

2010-07-26 @ 14:19:37
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & lillebror i magen

Vad mysigt å vad fin Mira är i håret. Låter hon snoddarna & klämmorna vara? Jag försöker med felicia men hon sliter av allt! :(

2010-07-26 @ 16:20:22
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback