Beslutsångest

2010-06-29 21:09:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag kan inte riktigt bestämma mej för om jag ska sätta mej vid symaskinen eller om jag ska se "Huset vid sjön" med Sandra bullock (visas på tv3). Jag älskar Sandra Bullock, men jag har sett denna filmen flera gånger tidigare. Kanske får det bli någon form av kombination... sy en stund och sedan se på slutet av filmen:)

Idag kom min syster hem från utlandet, ska bli kul att höra hur dom haft det! Ser inte lika mycket fram emot att jämföra bränna med henne, jag kommer att se ut som ett spöke i jämförelse.

Igår födde våra vänner en dotter! Stort grattis kära ni! Vi ser fram emot att hälsa på er och skåda underverket.

Nu ska jag stänga ner här och sätta mej vid symaskinen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Duktig du är som syr! Jag är kass på det tyvärr.. Ska nog lära mig någon gång när barnen är större! Ja jag blev livrädd! Tokunge som springer iväg för att köpa glass, otäckt när dom gör så! Kram

2010-06-29 @ 21:57:23
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Så det blev symasiken? :D Hoppas att det går bra! :) Jag vill också kunna sy, haha är sämst.

2010-06-29 @ 22:42:45
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback