Bvc besök - 5 mån

2010-06-17 13:06:33 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Idag var det alltså dax för sprutan igen. Vet ni vad min käre son gör när han får första sprutan? Han skrattar. Skrattar åt storasyster som spelar synth på golvet nedanför. När han sedan fick andra sprutan så huade han lite och det kom en tår. Men lika fort som sticket kom lika fort gick snyftandet över och han blev glad igen. Vilken hjälte till son. Han är en riktig tuffing!

Större blir han också minsann
Vikten låg idag på 8450 g och längden på 70 cm
Min bamse bebis:)

Nu ligger båda änglarna och sover och jag ska även idag passa på att njuta en stund i solen. Blir bara en timme idag max annars kommer jag aldrig att få Mira i säng ikväll.

Nä, nu vill jag inte sitta här längre och spilla tid. Måste fortsätta på min spännade bok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback