För vi har firat studenten

2010-06-11 19:08:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Nu har vi kommit hem efter en heldag i falun med firande av min systers student. Det har varit en riktig toppendag med snälla barn, glada studenter och härlig stämning. Min syster var så fin i sina nya kläder och det riktigt lyste glädje i ögonen. Barnen har varit nöjda och glada hela tiden trots mycket väntande.

Ikväll ska vi grilla med familjen och ha det mysigt.

Det är bara regnet som drar ner den goda stämningen en aning.

Imorgon firas syrran av släkt och vänner här hemma i huset. Det blir stort kalas med mat och tårta. Men innan dess ska jag sätta mej ner i soffan och andas ut lite... efter två intensviiva dagar är jag ganska trött i både huvud och kropp.




Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Härligt me studentfirande =) Vad lika ni är din syster och du =)

2010-06-12 @ 19:55:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: sandra

har också firat student i dalarna, dock gick min syster i borlänge :) Tråkigt väder dom fick bara!

2010-06-13 @ 12:31:18
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback