Godmorgon bloggen!

2010-06-17 08:49:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Kvällen igår gick ok. Båda somnade i åttatiden och även om jag hade hoppats på sju så får jag nog ändå vara nöjd med det resultatet.

Imorse blev det en tidig morgon. Theo som annars brukar sova till åtminstone sex, vaknade strax efter fem. Vid halv sex tiden var han pigg som en mört och låg och tjoade intill mej. Det tog inte lång stund innan han väckt även storasyster.

Nu håller vi på att göra oss iordning. Jag har just lagt några beställningar i brev som ska postas idag. Om en stund ska vi åka en väng med bilen och sedan ner till bvc. Jag måste sysselsätta oss idag för att vi inte ska somna alla tre:)

Måste bara berätta att Theo vände sig från rygg till mage för första gången igår. Bättre sent än aldrig. Hihi. Han har även börjat resa på rumpan i nästan krypställning när han ligger på mage.


Dålig bild men ni fattar hur jag menar med rumpan.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mamma till Mercedes & Leon

Vad duktig han är!

sv; Mercedes kan dra ner min tröja när vi är ute haha, så man får vara beredd ;) Mysigt ibland men också rätt jobbigt när man ska amma eller så och båda vill vara där samtidigt.

2010-06-17 @ 09:47:48
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Ja men 20 är ju en helt ok tid eller? Vi har som regel att Felicia ska somna någongång mellan 18-20.



Hoppas det går bra hos bvc med båda.

2010-06-17 @ 12:01:32
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback