Jag har vunnit!

2010-06-21 13:58:03
» Kommentarer(0) «




"Syskonkärlek" den finaste vardagskärleken av dom alla

Även den minsta lilla vinst är värd att fira. Jag är en sån som ALDRIG vinner tävlingar. Hur många jag än deltar i så har jag aldrig turen på min sida.

Idag fick jag däremot ett roligt besked. Jag har vunnit en tävling! Mam nappar hade på facebook en tävling i kärlekens tecken. Man skulle skicka in en bild på vad vardagskärlek betyder för en själv. Jag skickade in denna bilden (se ovan) som sedan valdes till vinnarbild av juryn. Nu väntar jag på att få en av de underbart fina napparna som vinst.



HÄR kan du "gilla" Mam på facebook och få en gratis napp. Har själv fått den och den används frekvent här hemma. Supersöt napp med en liten grön groda på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback