Mitt första linne!

2010-06-30 13:52:57 Syhörnan
» Kommentarer(2) «




Vart är min lilla modell när jag behöver henne!?
Fy vad jag saknar henne nu.

Ett snyggt linne blev det iaf i den nästsista biten av det rosa fordonstyget. Skulle va snyggt med kantband också, men den här gången fick det bli dubblastickningar som dekoration runt kanterna istället.

Va tycker ni? Snyggt?

Nu är det bara att hålla tummarna att storleken passar. Ska inte va för litet iaf, men man vet ju aldrig. Mönstren i de olika tidningarna/böckerna kan skilja mycket i stolekarna.
Detta är storlek 3-4 år eller 98-104.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Ååå vad fint det blommiga tyger är. Går ej att kommentera det inlägget så jag gör det här istället om det är ok.



Skulle vara skoj med fler bilder på erat hem :) Nää nu ska jag försöka ta kontroll över Tv:n. Blir snart galen på teletubbies filmen!!!!!

2010-06-30 @ 20:09:18
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: jenny

åhhh men åhh gu va du är duktig! superfint!! :)

2010-06-30 @ 23:28:34
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback