Nu kommer sommarvärmen!

2010-06-21 09:04:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det blev en tidig start på dagen idag, vilket är svaret på min nuvarande trötthet. Mira sitter och plockar med kalle pocketböcker och Theo sover. Jag passar på att smita undan och kolla datorn en stund.

Kikade just in på vädret och ser att sommarvärmen är på ingång. Midsommarhelgen ser ut att bli toppen. Det gör mej glad i hjärtat att se att det nu blir sommar på riktigt. Det är ju redan mitten på juni och vi har inte ens premiärdoppat oss ännu.


(Bild och info från yr.no)

Min syster som nu är i grekland säger att det är så varmt att de knappt kan va ute. För en själv som är här hemma i kalla sverige låter ju det fantastiskt... fast att ha det så varmt att man inte ens kan ligga och sola är ju lite trist när man är på en sk. "solsemester".

Idag har vi som jag nämnde tidigare inga planer alls. Det återstår att se vad vi hittar på. Nästa punkt på schemat är kaffe och efter kaffet kan jag kanske börja tänka igen.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Felicia & gravid med lillebror

Jag måste nog vara den enda som inte klagar på att det är kallt. Bara dryga 15 grader i stockholm å härliga kalla friska vindar. Jag njuter :)

2010-06-21 @ 10:49:07
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

Värmen är välkommen ;)

sv; jeansleggingsen hittade jag på H&M, verkar som att de är nya för det var många som plockade på sig likadana, riktigt sköna och ser ut som riktigt jeans på hihi.

2010-06-21 @ 15:55:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback