På skattjakt... typ

2010-06-15 08:45:49 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har jag i en timmes tid gått skallgång i huset efter 8 sytidningar jag lånat på bibblan. Dom finns ingenstans!? 8 tidningar kan ju inte bara förvinna hur som helst eller hur!?
Jag gissar att vi städat undan dom till kalaset vi hade för Mira... nu är bara frågan, vart? Vi har inte så många rum i huset inte heller så många garderober och jag har nu letat överallt. Törs inte ens tänka på hur mycket jag får betala för de tidningarna om jag inte hittar dem. Det borde ju va minst en hundring per tidning eller nåt. Hemska tanke.

Nu ska jag klä på barnen och gå ut en sväng. Kanske kan jag hitta tidningarna i garaget... fast va skulle de göra där inne???

Dumma minne.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

sånt där är jobbigt!

2010-06-15 @ 10:28:58
Postat av: Sara - Mamma till Max 1,5 år

Usch sånt där är superjobbigt. hoppas du hittade dem =)

2010-06-15 @ 22:20:51
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback