Snabb uppdatering

2010-06-10 06:34:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu blir det två hektiska timmar där vi ska försöka få barnen färdiga, packningen färdigpackad, bilen packad, oss själva iordninggjorda m.m.
Jag har just hoppat ur duschen och sitter just nu i ett helt tyst hus. Båda barnen plus maken sover gott. Om en liten stund kommer det däremot att vara mindre tyst. Jag fattar inte hur barn kan bli så pigga direkt man väcker dem. Mira studsar upp som en studsboll på två sekunder, sen är det full fart tills det att hon lägger sig på kvällen. (Hon somnade föresten efter tio igår. suck.)

Jag hoppas ha tid med att skriva ett inlägg eller två under helgen... men vi får väl se hur mycket tid som blir över.
Passar på att önska er en trevlig helg, antar att många av er har någon student, examen eller annan festligtillställning att gå på.

Kommentarer
Postat av: Ida Fridalius

Hej Therese!



Har själv ett tyst hus och njuter en extra stund, fast vi egentligen ha dödsbråttom till dagis. Ta hand om Er och ha en skön helg i Dalarna! Ta hand om dig och kör försiktigt, kram i

2010-06-10 @ 07:14:34
Postat av: Ida Fridalius

Jag såg Er innan Ni gav Er av. Jag hade ett jobbmöte på Johans och Ni svävade förbi utanför i bilen!

2010-06-10 @ 12:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback