Uppe med solen

2010-06-14 08:12:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu är vi uppe igen och en ny dag har tagit sin början. Idag har vi inga planer alls. Jag tänker ta det lite lugnt här hemma, packa ur väskorna, tvätta och förhoppningsvis gå ut en stund.
Känns lite tomt att helt plötsligt inte ha några projekt framför oss. Tur att jag har barnen som ändå sysselsätter mej till 100%.

På tal om barnen så börjar det bli kaos runtomkring mej. Mira har just tröttnat på bompa och Theo vill sova. Dax att rusa till undsättning innan Mira äter upp sin lillebror:)

Kommentarer
Postat av: Mariam

Ååå, hade gärna träffats men vi har full rulle (kanel bulle). Åker imorgon kväll så här packas och donas. Daniels semester börjar inte fören imorgon och när han väl kommer hem i eftermiddag ska jag till Jensen (nya jobbet). Panik imorgon helt enkelt. :)

Hoppas ni haft det bra och att ni får ett par sköna veckor innan vi kommer tillbaka och trakasserar er.

Massa kramar.

2010-06-14 @ 09:33:34
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Emmelie

ha,ha=) lycka till!

2010-06-14 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback