Varför spela förvånad?

2010-06-27 09:30:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «



Theo har så skön frisyr nuförtiden. Det står alltid rakt upp:)

Jag ringde till min mamma det första jag gjorde när jag kom upp idag. Frågade hur natten hade gått och hur länge Mira hade sovit på morgonen. Natten hade gått bra och hon sov till HALV ÅTTA! Då blev hon väckt av katten, kanske hade hon sovit ännu längre annars?
Theo vaknade klockan sju och ville ha mat. Efter det var han kalaspigg. Det betyder alltså att vi fick gå upp tidigare än vad mina föräldrar behövde. Hur typiskt är inte det!? Skrattretande. Mira som ALLTID vaknar mellan 5-6.30 när hon är hemma.

Nu är iaf klockan halv tio och jag har nyss avslutat frukosten. Så lite sovmorgon kan man ju ändå säga att vi fick. Vi hade iaf möjlighet att ligga kvar och dra oss i sängen tillsammans med en tjoande Theo.

Idag är det fantastiskt väder ute och det tänkte jag fira med att sitta ute och steka hela dagen.
Kanske, kanske att vi ska dra iväg till Mio, jysk mfl och titta på möbelrean... få se hur mycket vi orkar/vill senare idag.
Theo han hänger bara på... jag hade glömt hur enkelt det var att bara ha ett barn:)


Kommentarer
Postat av: Annah

Verkar vara nåt särskilt med att sova borta. Mina sover också alltid längre på morgonen hos mina föräldrar. Typiskt!

2010-06-27 @ 13:08:29
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Emmelie

Är d inte typiskt att det alltid fungerar så bra borta=) Men d e skönt för då vågar man lämna bort dem=)

Tack för lånet förresten, ska hämta den imorgon om dina föräldrar är hemma. Kram

2010-06-27 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback