26000 kronor fattigare

2010-03-29 21:49:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag och Maken är i fjällen. Maken behöver en ny jacka. Vi smiter in i en butik och kikar runt lite. Helt plötsligt ser jag den, den perfekta jackan, En röd läcker jacka med snygga detaljer. Maken ser så där lagom road ut, men tycker jag jackan är fin så gör också han det.
Helt plötsligt känner jag hur mina känslor för den här jackan rinner över. Jag bara måste ha en jag också! På damavdelningen hittar jag jackan i dammodell och med matchande färger i vitt och rött. Kommer matcha Makens jacka perfekt.
Jag provar den på och upptäcker hur himmelskt den sitter. Jag har aldrig mått så här bra. Aldrig varit så här lycklig. Måste säga att det är den lyckligaste stunden i mitt liv. I förbifarten plockar jag också åt mej ett par matchande byxor och en mössa.

Vågar inte kika på prislappen, men Maken ger sitt godkännande att jag får köpa dem.

Framme vid kassan blir plänboken 26000 kr fattigare. Klirr

....Ja just ja, det var inte mitt liv, det var perfekta hemmafruar.

Kommentarer
Postat av: Sara

hi hi =)

2010-03-30 @ 15:01:06
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Reneida

Gotta love Maria Montazami! :D

2010-03-31 @ 13:41:07
URL: http://minisresa.blogspot.com
Postat av: Nurp

Jag trodde nästan på dig ett tag...!

2010-04-01 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback