Ensam hemma

2010-03-02 22:00:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter här och känner mej lyckligt lottad. Maken är på tennisträning och jag var beredd på en jobbig kväll ensam med barnen... men så sitter jag här och det är helt tyst i hela huset. Mira somnade på två röda och Theo sover så gott. Honom måste jag däremot tyvärr väcka snart för annars får jag inte sova i natt istället. Men just nu är det otroligt skönt. Synd att det inte går nåt skoj på tven bara. Tur att jag har vänner som kan underhålla mej på msn sådana här kvällar.

Ikväll har vi vart hemma hos Louise och Emil och käkat middag. Tack vänner för en mysig kväll! Det blir alltid lite kaotiskt stundtals med tre barn som kräver uppmärksamhet, men jag tycker ändå vi lyckades få till en mysig kväll.

Imorgon har jag bokat dejt med Malin och Majsan. Maken ska vara borta från lunch och framåt. Kan nog vara bra för mej och barnen med lite sällskap då.

Under tiden jag skrivit detta så vaknade Theo. Nu har han både hunnit amma och spytt ner mej totalt. Dax att rusa och byta kläder... på oss båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback