Första turen till den snöfria lekparken

2010-03-29 19:40:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Eftermiddagen här hemma blev lite seg så jag tog tag i mej själv och tog med barnen ut på en liten tur med vagnen. Vi hamnade vid lekparken och Mira fick leka av sig lite. Helt otroligt att hon alltid tycker att det är så roligt att vara ute. Trots att vi varit vid lekparken så vägrade hon gå in när vi kom hem.

I övrigt har det inte hänt så mycket här hemma idag. Vi har städat lite och klurat på vad vi ska göra med torktumlaren i förrådet som inte används just nu. Dumt att ha en torktumlare i förrådet då handdukarna är stela som kartong. Dax att börja använda det man har... nu ska vi bara göra en plats åt den också.



 





En bra rutin att hålla fast vid detta med att gå ut en sväng varje eftermiddag. Kanske är det som kommer att göra att vi alla tre orkar med kvällarna utan maken/pappa.

Nu ska jag slå mej ner vid tven en sväng och ge Theo lite mat.
Det känns inte som att klockan redan är åtta...  tänk att en timme kan göra sådan skillnad.


Kommentarer
Postat av: Lena

När var ni där? Vi var där mellan tre och fyra typ... Synk nästa gång!?

Kram L

2010-03-29 @ 21:24:10
Postat av: Emelie

åh va jag tycker mössorna är såå frukansvärt söta :D

Och barnen är ju minst lika söta såklart ^^

2010-03-30 @ 17:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback