Gi - Dag 2

2010-03-23 20:09:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Godismonstret fortsätter plåga mej men jag är stark och står emot. Måste ev ta mej en kopp te med lite honung i... men det är väl ok va?

Jag har i eftermiddag roat mej med att skriva en matlista för veckan som ligger framför. Det är alltid bra att planera maten så att man har allt hemma i kylen/frysen. Har man planerat maten så blir det inga nödlösningar som resulterar i fusk.

Känner mej laddad inför veckorna som kommer och jag hoppas att jag rasar snabbt på vågen så att inspirationen växer ännu mera.

Imorgon kommer jag stöta på ännu en svårighet. Svårigheten att inte fika med alla andra på öppna förskolan. Jag får nöja mej med en kaffekopp och några skivor kiwi.

Nu ska jag sätta mej i soffan och "prata" lite med Theo. Om en timme blir det "The mentalist". Just nu är det makens timme och då visas "mästarnas mästare".

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja, mästarnas mästare är Anders favorit också...en grabb serie helt enkelt eller?

Jag ska fortsätta heja på dig o hoppas att det går bra för dig med Gi'n, heja heja! Kram!

2010-03-24 @ 10:14:45
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback