Ibland är det ingen dans på rosor

2010-03-19 19:53:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Värre kväll får man leta efter. Kaos utan dess like som slutade med att jag mutade Mira med ett paket russin och Theo med en flaska ersättning. På så vis blev det tyst på dem båda... en liten stund.
Nu ligger Theo och knölar och vaknar en gång i minuten för att han tappar nappen. Mira ligger i sin säng och ropar "mamma, mamma". Känns inte som att den här kvällen är över än direkt.

Maken är på arbetsintervju så jag är ensam hemma. Ont i magen har jag också till råga på allt. Kan man få ont i magen av kaffe? Jag har ont i magen varje dag och har haft det nu i en vecka ungefär. Det enda jag kan komma på som är förändrat i min kost är att jag dricker mer kaffe än vanligt (Typ en kopp om dan). Inge roligt att gå och ha magknip hela tiden.

Nu hoppas jag att maken kommer hem snart. Jag är så fruktansvärt hungrig.


Kommentarer
Postat av: sara&sigge

Tack för mysig fika! Men stackare.. inget skoj med knöl och gnäll. Ont i magen får jag om jag dricker för mycket kaffe. Lite magkatarr typ.. Hoppas att ni får det lugnare snart så ni kan titta på "solsidan" =) Kram!!

2010-03-19 @ 20:12:23
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det var en konstig tid att vara på arbetsintervju.... så sent! Vad är det för jobb? Hoppas att han får det! Kram!

2010-03-19 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback