Jag borde en massa

2010-03-17 12:33:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit till öppnis jag och Mira. Jag kände när jag vaknade att vi fick lov att sysselsätta oss med något på förmiddagen. Eftermiddagen ska jag fördriva tillsammans med all min tvätt som behöver strykas och vikas. Suck.

Det var så härligt att vara ute och gå idag. Det porlade vatten och smältes snö överallt. Jag blir enormt lycklig över att se att våren äntligen är på ingång. Underbart att gå där i sin vinterjacka och önska att man tagit vårjackan istället för att slippa svettas.

Imorgon har vi en inplanerad frukostdate med våra vänner E&L. Ska bli trevligt. Jag och L ska nog försöka ta oss ut på en förmiddagspromenad också. Jag måste komma igång med mina promenader nu. Dax att sluta upp med att sitta inne och lata sig. Kommer ju aldrig att bli av med mammamagen om jag inte ger mej ut och tränar. Funderar också på att starta upp mitt träningskort nästa vecka. Det tar emot att gå till gymmet när jag vet hur dålig kondis jag fått och hur svag jag blivit. Men det kan ju aldrig bli bättre om jag inte börjar utmana mej själv snart.

Har redan fått några svar på vagen. Hoppas hoppas någon av dom vill ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback