Jag trotsade varningarna

2010-03-01 20:27:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag trotsade jag snön och begav mej ut på vägarna. Jag blev så fruktansvärt arg när jag vaknade och såg att det blivit ytterligare nästan 2 dm under natten. Men att snön skulle tvinga mej att vara hemma hela dagen vägrade jag gå med på. Någon promenad blev det inte som ni kanske förstår däremot hälsade vi på hemma hos Louise och Ella istället. Jag höll på att köra fast i snödrivorna två gånger. Blev lite rädd faktiskt innan jag lyckades komma hem oskadd igen.

Mira har varit otroligt krävande idag och hade behövt gå till öppna förskolan för att leka av sig rejält. Tyvärr blev det inte så och vi överlevde dagen till sist iaf.

Imorgon är det dax för bvc läkarbesök med Theo och sedan ska Maken på arbetsintervju. Bara att hoppas att han får jobbet.

Nu sitter jag här efter ett bad tillsammans med Theo. Jag är otroligt trött men måste ta tag i tvätten som ligger här bakom ryggen på mej. En sockerkick hade inte varit helt fel just nu. Kanske ska ta o baka mej en kladdkaka?:) 

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var såå mysigt att ni kom förbi idag, trots Ellas dåliga humör:p hon sov sen 3 timmar i sträck stackarn:) ses i morgon! Kram

2010-03-01 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback