Jakten fortsätter

2010-03-02 14:54:27 Shopping
» Kommentarer(0) «


Ni som följer min blogg vet att jag letar efter och vill ha en ny syskonvagn. (Babyjoggers nya modell)
Igår pratade jag med en butik som ev kan fixa en vagn åt mej redan i april. Han skulle bara kolla några sista detaljer och se så att de inte var borttjingade allihop redan. Idag pratade jag med ytterligare en butik som får in vagnen nu i veckan. Är jag snabb kan jag få ett ex därifrån också. Så nu har jag två alternativ som båda egentligen är ganska osäkra... men det finns en liten chans iaf.

Jag har suttit idag och funderat på hur mycket vi kan tänkas få för Buggan. Egentligen vill jag inte alls sälja den. Jag älskar min käre vagn! Men... vi har ju ingen användning för två vagnar och så behöver jag pengarna om vi ska köpa en ny.

Känns otroligt roligt att det kanske finns en liten möjlighet att få den nya syskonvagnen redan nu i mars/april. Nu sitter jag som på nålar och väntar på att de ska höra av sig från butikerna och tala om om det finns någon vagn till oss eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback