Mysmorgon

2010-03-23 08:29:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter här och funderar på vad vi ska hitta på idag. Alternativen är att vara hemma och gå på en förmiddagspromenad ensam med barnen eller att åka till öppna förskolan vi gick till när vi bodde i lägenheten. Kan vara kul att hälsa på alla vi inte sett på länge, å andra sidan tror jag att det är många som börjat jobba och satt sina barn på dagis istället.

Idag var det jag som fick gå upp med barnen när de vaknade. Maken ligger fortfarande och sover. Men jag ska nog skicka ner Mira snart, det får ju vara någon måtta på sovmorgonen.
Vi har käkat frukost och Theo ligger och sover. Mira ligger i soffan och tittar på bompa. Med andra ord ganska så lugnt än så länge. Jag passar på att sitta här vid datorn så länge som Mira tycker att det är ok.


Jag vågar inte riktigt böja mej fram och se om hon sover... det ser onekligen så ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback