Nu ska magen bort med Gi-metoden!

2010-03-22 13:30:17 Personligt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag kört igång med Gi- metoden igen. Körde på den för att få bort mina gravidkilon efter Mira och nu tänker jag göra detsamma efter Theo.
Först och främst ser jag fram emot att bli av med mitt sockersug. Jag är verkligen sugen på något HELA TIDEN. Förödande för figuren.

Känns bra att vara igång med en lite nyttigare livsstil. Nästa steg är att öppna upp gymkortet och bege sig iväg och träna. Högst upp på min önskelista tills jag fyller år står en crosstrainer. Jag håller tummarna att maken är snäll mot mej och köper en.

Halva dagen har nu gått och än så länge har jag inte blivit sugen på varken bröd eller godis... vi får väl se hur länge det håller i sig. Eftermiddagarna och kvällarna är ju den perioden det är som svårast att vara nyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback