Nya mössor

2010-03-24 20:18:45 Shopping
» Kommentarer(1) «


Idag fick jag på posten 2 nya mössor till barnen. En till Theo och en till Mira. Två fynd jag gjort på tradera. Den i moln är ju bara sååå underbar, älskar tyget!. Denna veckan borde ett rött sådant tyg dimpa ner i min brevlåda. Jag har nämligen gjort en liten beställning på tyg som jag ska sy barnkläder av:)

 
Den i moln kan man även vika upp en kant på, men det fick jag inte fota för då hade Theo tröttnat på att vara modell.
Molnmössan är sydd av Lilla08a, kolla in på hennes blogg här


Kommentarer
Postat av: marlene

Hej.. tror du verkligen det är foglossning? usch. Jag hade det med John vid precis samma tidpunkt som nu, runt vecka 20, men det strålade aldrig ner i benet utan gjorde mer ont i fogarna lixom. Nu har jag ont i ryggen. men det kan säkert stämma. jag ska testa med mitt bälte o se om det blir bättre.. ses snart? kram kram

2010-03-24 @ 20:22:37
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback