Stolt som en tupp

2010-03-02 13:08:13 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(0) «


Läkarbesöket på bvc gick så bra så. De kan verkligen konsten att få oss mammor att lämna rummet med ett leende på läpparna och brösten högt i luften. För varje liten grej som Theo fick "godkänt" på så utropades ett litet "Wow", "Åhh" eller "Ohh". Har aldrig sett någon bli så glad över att han kan lyfta nacken så bra eller att han kunde kissa med en hög stråle. Men funkade gjorde det ju för jag gick därifrån lite extra stolt över både mej själv och min son.

Hon hörde inget konstigt rassel när han andas så det verkar vara en ytlig förkylning. Bara att fortsätta med näsdropparna och hoppas att det snart går över.

Efter bvc besöket följde jag och barnen med Maken ner till stan (han skulle på arbetsintervju). Vi tog en sväng till bibblan och gick i några butiker. Hittade dock inget... eller rättare sagt så höll jag i plånboken hårt och lyckades komma hem utan att ha shoppat en enda pryl av allt fint som finns i butikerna nu. Måste spara mina slantar nu till nästa helg då vi ska storhandla:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback