Upp som en sol, ner som en pannkaka

2010-03-24 16:20:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Tredje dagen idag med Gi-metoden. Tredje och värsta dagen. Jag är sjukt trött och så sugen på en smörgås att jag skulle kunna döda. Nej, inte döda... det skulle jag aldrig göra, men ni kanske förstår poängen jag vill få fram. Jag vet att det kommer att vända, kanske redan imorgon, men just nu känns det oerhört jobbigt. All min energi är nerkörd i botten.

Idag har vi haft besök av en kompis och hennes söta tjej på 5 månader. Vi satt och pratade över en kopp kaffe i några timmar medans barnen både lekte, åt och sov.

Ieftermiddag/kväll är jag och barnen ensamma hemma. Maken kommer hem lagom tills Mira gått och lagt sig. Jag får se det som en liten uppvärming inför vad som komma skall nästa vecka då maken börjar sitt nya jobb. Mira är mycket sällskapssjuk idag men jag lyckades just få henne att sätta sig och läsa en bok en stund. Hon sitter här i soffan bakom mej.

Onsdag idag och det betyder Grey´s på tven ikväll. Nice!

Hoppas du har en finfin onsdag.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..



tredje dagen brukar vara den värst.. så bit ihop..:)



ta några ostskivor med skinka i extra.. ät något riktigt fett så brukar sockersuget försvinna..:)



bloggen 56kilo.se är riktigt bra.. :)



KRAM

2010-03-24 @ 16:25:58
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback