Lika förvånad varje gång

2010-03-22 11:09:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ännu en bra natt. Theo sover jätte bra nu och jag är ganska förvånad över att vi får sova så mycket. Han håller sina tider och somnar mellan 21-22 på kvällarna och sedan sover han till någongång mellan 5-6 på morgonen. De kvällar jag också lyckas lägga mej klockan 22 får ju även jag sova 7 timmar i sträck vilket är kanon med tanke på att vi har en tremånaders bebis här hemma.

Jag hoppas detta med att han sover i stort sett hela nätter håller i sig, då kanske övergången till att han och Mira ska sova i samma rum går ganska bra. Det svåra kommer ju att bli om de inte lägger sig samtidigt. Mira kan va väldigt lättväckt på kvällarna. Kommer nog att bli en tuff period när de ska börja samsova. Men tills dess är det ju någon månad iaf så vi har lite tid på oss att få ihop deras tider.

Snart får vi besök av Louise, Emil och Ella. Vi tänkte käka lunch ihop och ev hinner vi ut på en liten promenad.
I eftermiddag får jag besök av en annan mammakompis och hennes lilla tjej. Mira kommer med andra ord att ha fullt upp idag med sina kompisar, vilket är bra för hon behöver nog leka av sig lite efter den ganska så lugna helgen.




Just nu: Mira ute och leker med sin pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback