Fina flickor badar i vitsippor

2010-05-01 14:26:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «




Det blev en mysig förmiddag hos Jenny och Debora. Vi tog en promenad i kylan, plockade vitsippor och gungade. Fikat tog vi med oss in då jag höll på att frysa ihjäl efter en stund:)
Jenny bjöd på lunch också så vi kom hem mätta och belåtna.

Theo valde att helt bajsa ner sig och fick ta ett bad mellan fikat och lunchen. Typiskt att sådant alltid händer när man är borta hos folk. Tur att jag var förberedd med nya kläder (även om de legat länge i skötväskan och vid det här laget var urväxta).

Mira ligger nu ute i vagnen och sover. Det var smidigast att lyfta över henne dit då hon somnade i bilen på vägen hem. Theo sover också så jag njuter av en stund lugn och ro.
Mira har inte alls varit sitt vanliga jag idag. Trött och mycket lugnare än vanligt. Jag hoppas att det beror på att hon vaknade tidigt i morse och att det inte är någon sjukdom på G eller så.

Nu ska jag hänga upp en tvätt och sedan väcka Mira. Det är nog bäst att plocka upp henne snart om jag vill få henne i säng ikväll.


Kommentarer
Postat av: carolina

åh vilken fin bild, perfekt att inleda maj-månad med! :D

2010-05-01 @ 18:06:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så mysigt med vitsippor, jag längtar tills de kommer hemma hos mamma o pappa. Förra året var d varmare vid den här tiden så då var det alldeles fullt med vitsippor i Nås.

Kram

2010-05-01 @ 19:15:08
Postat av: Annah

Härligt med vår!!

2010-05-01 @ 20:36:32
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Carolina

Sv: Jaa du, den som det visste - jag tävlar i massor, och utan det kan man ju inte vinna :-) kram!

2010-05-01 @ 23:04:05
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback