Förskola och annat bus

2010-05-03 14:11:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag och barnen varit till öppnaförskolan. Alltid lika trevligt att komma iväg och tjata lite med mammorna medans barnen leker.

Ikväll ska  jag ha ytterligare ett mykidooparty. Ser jag fram emot som vanligt! Hoppas det kommer många köpsugna mammor:)
Har själv suttit och gått igenom väskan idag för att se om jag hittar nåt fint till mina egna barn. Fint finns det ju massor av, men sen gäller det ju att välja vilket av de fina plaggen man ska köpa.

Kanske något av dessa plagg?

     


Timmarna fram till visningen är oplanerade. Funderar på att gå ut till lekparken med Mira kanske. Vi borde även dammsuga och grejja lite här hemma. Sova eller läsa en bok vore också skönt, men det får vi göra en annan dag.

Nu ska mira väckas! Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback