Grattis vår älskade lilla solstråle på 2års dagen!

2010-05-27 11:06:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Satt här för någon timme sedan och tänkte lägga in några bilder från vår mysiga morgon med paketöppning och familjemys i sängen. Mira tyckte dock inte att jag var så rolig så jag satte mej och lekte med henne istället. Det är ju ändå hennes dag idag och inte datorns:)

Just nu sitter jag ute på altanen. Theo ligger nedanför i vagnen och sover. Mira springer omkring mej och leker med diverse prylar hon hittar. Just nu bygger hon torn med kubbspelet:)

Det är underbart väder ute och sådär fantastiskt skönt som det kan vara i maj. Visst blåser det lite kyligt men det är inget jag känner när jag sitter här i lä med bara ett linne.

Jag har tidigare på morgonen med hjälp av Mira bakat hallon och blåbärsmuffns. Självklart misslyckades jag med dom och brände botten på alla. Jag vet inte vad det är med mej och bakning längre... jag misslyckas alltid nu för tiden. Jag som hade talangen en gång för inte så länge sedan.

Nu ska jag återgå till att busa lite med Mira.
Bilder och mer roligt kommer senare. Kasnke hinner jag sitta lite medans barnen sover middag sen.



Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh stort Grattis sötaste Mira!

Massa kramar från oss

2010-05-27 @ 21:19:59
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: jenny

går inte att kommentera det inlägget med alla underbara bilder på födelsedagsbarnet! tänkt att lillstumpan är två :)stora tjejen nu!

kramar i massor

2010-05-27 @ 22:12:31
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Grattis till tösen (även om dagen nästan är slut) Hoppas hon haft en fin födelsedag.



Hihi, ja det gäller ju att hela tiden försöka tänka på axlarna så jag går runt här som världens bystdrottning nu! De blir ju inte mindre av att man sträcker på sig de där tuttarna!



KRAM

2010-05-27 @ 22:37:10
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Bea

Grattis i efterskott till Mira! :)

2010-05-28 @ 12:09:57
URL: http://linesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback